IMPORTÀNCIA DE L'A.M.P.A A L'ESCOLA

Des de l'ESCOLA volem valorar la importància d’aquesta associació, ja que sense ella moltes de les activitats que l'ESCOLA programa per a tots/es els xiquets/es, serien impossible de dur a terme.

Aquesta associació, col·labora i organitza, les següents activitats:

Venda de llibres (facilita molt la tasca als pares/mares i als mestres).

Viatges per cicles per a tots els xiquets/es de l'ESCOLA (paga l'autobús de tots els cursos).

Organitza activitats: Halloween, la Castanyera.

Organitzen activitats de Nadal: arribada del Pare Nadal, esmorzar per a tots/es i Betlem.

Carnestoltes: xocolatada per a tots/es.

Festa de fi de curs i Convivència de pares, mares, alumnes i mestres.

Viatge Fi de Primària (aportació econòmica a cada xiquet/a).

Compra material per a les classes (puzles, jocs...) i per a l'ESCOLA.

Xandalls curs 07/08.

Agendes curs 08/09.

Agendes curs 09/10

Agendes curs 2010/2011

Agendes i samarretes d'infantil curs 2011/2012

Bossetes d'esmorzar pels xiquets/e d'infantil

Bosses - cartera per al Primer cicle de Primària (curs 2012-13)

També són al Consell Escolar i gràcies a la seua bona disposició, donen suport per aprovar tots els Programes i Projectes en que s’implica l'ESCOLA (La Carrasquera, Projecte "OBRIM UN A FINESTRA", P.A.E., P. Compensatòria, TROBADA...)

SEMPRE ESTÀN QUAN L'ESCOLA ELS NECESSITA.

Per tant els professors/es del Centre els FELICITEM, ANIMEM I RECONEIXEM aquesta labor tant necessària per a tota la COMUNITAT EDUCATIVA. I demanem als pares/mares una MAJOR IMPLICACIÓ I RECONEIXEMENT de tot el treball que gratuïtament desenvolupa l'A.M.P.A. en benefici dels xiquets/es de l'ESCOLA de La Romana.

Ampa